marți, 8 februarie 2011

VACANTA

Vacanta a fost o oportunitate de relaxare dupa un semestru obositor. Desi mi-am dorit o vacanta deosebita, a fost totusi interesanta prin prisma faptului ca am petrecut mai mult timp cu prietenii. De asemeni am reusit saa dor mai mult decat in timpul scolii ceea ce a fost complet fabulos. nu am reusit sa fac lucruri interesante deoarece clipele au trecut foarte repede. Mi-as fi dorit sa merg intr-un loc deosebit in care sa ma pot bucura cu adevarat de aceasta saptamana.
                       Mi-as fi dorit sa merg intr-un loc deosebit, in care sa ma simt libera sa evadez din inchisoarea plina de stres si bineinteles in care sa nu existe grijile despre scoala.
                        Cam in felul urmator mi-as fi dorit sa fi fost vacanta  intersemestriala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu